Friday, January 14, 2011

Study Day


Today Linda and I decided to go over to Stockholm University to study all day. I have to work on my 20 page paper (the last assignment of the semester) and Linda has a lot of medical reading to do. We are coming close to the end of our time together. So we must take advantage of every moment. Cozy study day it is.

--Alaura



I måndags började vår nya kurs, psykiatri, och tentan är nästa helg, men man känner redan stressen, det är så mycket att läsa, men jag måste erkänna att det är en av dem roligaste kurserna vi har läst. Det är många sidor att läsa och jag har inte tagit mig igenom halften än. Plus att jag har tenta imorgon :/ Men det som stressar mig mest av allt just nu är att det är Alauras sista helg här :( Önskar att tiden kunde stå still ett tag så man kunde göra allt man ville hinna med.....

-- LC

No comments:

Post a Comment