Wednesday, January 19, 2011

Jiipii, idag fick jag veta att jag klarade tentan som jag hade i helgen, var lite nervös eftersom man var tvungen att ha 100% på den (alltså alla rätt). Nu är det ur vägen i alla fall. Har tenta i helgen igen och jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra på den också. Idag flyttar Alaura in med mig, i några dagar innan hon åker hem till Cali på lördag morgon, det är roligt att hon ska bo här med mig, men samtidig känns det tråkigt eftersom jag vet att tiden kommer gå så fort, och innan vi vet ordet av det sitter hon på planet på väg till andra sida.
Sitter hemma och pluggar och väntar på att hon ska komma. Sen ska vi boka bord på " Och himlen där till", där vi ska ha hennes hej då middag med några andra kompisar.


-- LC

No comments:

Post a Comment